درآمد میلیونی در سایت های کلیکی (PTC)
درآمد میلیونی در سایت های کلیکی (PTC)

درآمد میلیونی در سایت های کلیکی (PTC)

کلیک کنید پول بگیرید

زیرمجموعه کیست؟

با 50 تومان در روز من چطوری می توانم درآمدی تا 600 هزار تومان در ماه از یک سایت داشته باشم؟!!!


سوال مناسبی است. در این سایت ها آن چیز که میزان سود شما را مشخص می کند زیرمجموعه های شما می باشند.

زیرمجموعه کیست؟

شخص دیگری که در این سایت ها عضو می شود. زیرمجموعه عضوهایی مثل شما هستند که به عضویت سایت درآمده اند، هرچند که آنها می توانند برای شما درآمد زا باشند، این درحالیست که برای خودشان هم درآمد دارند. نکته بسیار مهم در این سایت ها این است که همه زیرمجموعه هم اند!

یعنی اگر شما زیرمجموعه من نباشید سایت به صورت کاملا اتومات شما را به عنوان زیرمجموعه یک عضو دیگر ثبت می کند. همین مورد باعث می شود که این سایت ها سیستم هرمی نداشته باشند که از مزیت این سیستم است.

شما از دو راه می توانید زیر مجموعه تهیه کنید:

1- زیرمجموعه اجاره ای: نفراتی هستند که شما با پرداخت هزینه به مدت معین اجاره خواهید کرد تا برای شما تبلیغات ببینند و شما بابت هر تبلیغ دیده شده از طرف آنها درآمد کسب خواهید کرد.

2- زیرمجموعه مستقیم: نفراتی هستند که برای عضویت در سایت از اسم شما به عنوان معرف استفاده می کنند. شما می توانید برای پیشبرد سایت و همچنین افزایش سود خود، این سایت ها را به دوستان، اقوام و ... معرفی کنید به گونه ای که در هنگام ثبت نام از اسم کاربری شما به عنوان معرف استفاده شود. یا اینکه مثل بنده یک فضای اینترنتی طراحی کنید و این سایت ها را به دیگران معرفی کنید.

مزیت های زیر مجموعه مستقیم:

1- شما هیچ هزینه ای برای آنها به سایت نمی پردازید.

2- از طرف بعضی از سایت ها شما تشویق نیز می شوید. مثلا در ملی باکس به ازای هر 20 نفر 20000 ریال به حساب شما واریز می شود!!!

3- شما با جذب زیرمجموعه مستقیم باعث بقاء سایتی می شوید که در آن سرمایه گذاری می کنید.

چگونه می توانم زیر مجموعه اجاره ای تهیه کنم؟

دو راه وجود دارد:

1- مشاهده تبلیغ سایت برای چند روز و پس از اینکه مبلغ کسب شده شما به اندازه اجاره یک نفر شد می توانید به اجاره نفرات بپردازید. که در این حالت سرعت شما لاکپشتی می باشد و مدت زیادی باید فعالیت کنید تا بتوانید راه تان را ادامه دهید.

نکته: قیمت اجاره نفرات بسیار ناچیز است در سایتی مثل باکس 24 قیمت اجاره یک نفر برای یک ماه 300 تومان است!! یا در سایت های مختلف این مبلغ متفاوت است.. در سایت های گروه آسمان مثل تئوباکس و آسمان باکس و ... قیمت اجاره نفرات 250 تومان در ماه است. شما با ثبت نام می توانید با این قیمت ها آشنا شوید.

2 – واریز وجه به حساب سایت مورد نظر و استفاده از آن وجه برای اجاره نفرات که در این حالت شما با سرعت بسیار خوبی شروع به کسب درآمد می کنید.

شما در سایتی اگر یک عضو فعال داشته باشید از آن در ماه چقدر درآمد خواهید داشت؟

مثلا فرض کنید هزینه اجاره یک نفر برای یک ماه در این سایت 700 تومان است. یعنی در هر روز تقریبا 24 تومان. اما همین عضو در هر روز باید 10 تبلیغ 10 تومانی را مشاهده کند تا از زیرمجموعه هایش بتواند به سود برسد. خوب ، در سایت به صورت اتومات از مشاهده هر تبلیغ زیرمجموعه 4 تومان نیز به حساب شما واریز می گردد که در این حالت از هر زیر مجموعه در روز 40 تومان به شما می رسد. اگر 24 تومان را از 40 تومان کم کنید 16 تومان سود خالص برای شما از یک زیر مجموعه در روز. که در ماه می شود 480 تومان... ناچیز است.. اما اگر 1000 زیرمجموعه فعال داشته باشید 16000 تومان در روز سود خالص برای شما!!!!!!! که در ماه 480000 تومان.

این محاصبه برای یک سایت بود. شما زمانی که در بیش از 20 سایت عضو باشید که البته در این سایت ها می توانید عضویتتان را به برنز، نقره ای، طلایی ارتقاء بدهید تا درآمدتان چند برابر شود!!!! در ماه تا 600 یا 700 هزار تومان!!!

در سایت های دیگر نیز می توانید سود خود را به آسانی و با یک محاسبه سرانگشتی محاسبه کنید.

مطمئنا این سوال نیز برای شما پیش می آید:

این سایت ها مگه دلشون واسه ما سوخته که تا 600 هزار تومان به ما سود خالص در ماه بدهند؟

سوال خوبی است اما مطمئن باشید سود این سایت ها به قدری برایشان خوب و مناسب است که این سودی که به شما می دهند در مقابل سود خودشان مثل کاه در مقابل کوه است!!!!! در ضمن روزی نیست اسم یک سایت جدید باکس را در اینترنت نبینید!! نکته مهم این است که فراموش نکنید بقای سایت به فعالیت شما وابسته است پس سایت با ارائه طرح مناسب و سود خوب به شما برای بقای خودش هم که باشد شما را راضی نگه می دارد.

در ضمن فراموش نکنید:

شما فقط با 1 الی 2 ساعت کار در روز در این سایت ها به این سود خواهید رسید!!!!

پس از کسب درآمد نیز می توانید مبلغ درآمدتان را به حساب بانکی خود واریز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.